Home » , , , , , » Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela

Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela

spela strömmande Vad döljer du för mig? i HD-video. fullständig strömning Vad döljer du för mig? i högsta kvalitet. titta på strömmande Vad döljer du för mig? i bästa look videoformat. fullständig film streaming Vad döljer du för mig? i topp videoformat. spela film Vad döljer du för mig? i bästa videoformat.


du kommer att följa totalt beskrivning av Vad döljer du för mig? nedan:
  • Originaltitel : Perfetti sconosciuti
  • Film titel i ditt land : Vad döljer du för mig?
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Komedi, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-02-11
  • Företag av film : Lotus Production,
  • Länder film : Italy,
  • Språk film : Italiano,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.8
  • Youtube ID för filmen : -lOUnBsjGuY
  • Översättning av film : EN,EL,IT,RU,ZH,ES,FR,RO,UK,NL,PL,SR,PT,ZH,TR,HU,HE,DE,CS,BG,SV,
  • Aktörer som film :Kasia Smutniak (Eva), Benedetta Porcaroli (Sofia), Valerio Mastandrea (Lele), Marco Giallini (Rocco), Giuseppe Battiston (Peppe), Alba Rohrwacher (Bianca), Edoardo Leo (Cosimo), Anna Foglietta (Carlotta)

4901306

Vad döljer du för mig? är bäst film tillhandahålls av Lotus Production, med användning av en beskrivning av filmen är "En varm sommarkväll samlas ett antal par och singlar för att avnjuta en god middag tillsammans. De har känt varandra i åratal och borde veta det mesta om varandra. Men gör de verkligen det? Plötsligt får en av dem idén att testa ett socialt experiment. De ska alla lägga upp sina mobiltelefoner på bordet, varefter alla får ta del av samtliga samtal och sms som dyker upp under kvällen! Efter livliga diskussioner går slutligen alla med på att delta i leken, som snart visar sig bli en vådlig rysk roulette med deras egna hemligheter som högsta insats. Det blir en kväll som ingen av dem någonsin kommer att glömma.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

Du är för närvarande titta : Vad döljer du för mig? från Lotus Production, i bästa kvalitet känna till den borde Tillstånd inom ditt land. guide favoriter omedelbart film, för tryck hos en omkopplare! genom att ha en obegränsad längd bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du behöver, när du behöver!

... titta hela filmen Vad döljer du för mig? i högupplöst format 1080p ....




Producer : Marco Belardi, Screenplay : Rolando Ravello, Production Design : Chiara Balducci, Screenplay : Paolo Costella, Screenplay : Paolo Genovese, Producer : Marco Giannoni, Costume Design : Camilla Giuliani, Director : Paolo Genovese, Director of Photography : Fabrizio Lucci, Original Music Composer : Maurizio Filardo, Screenplay : Filippo Bologna, Screenplay : Paola Mammini, Editor : Consuelo Catucci
säker, nu du kan titta på film avseende Vad döljer du för mig? fullständigt längd och förvärva den hyperlänk till detta film Vad döljer du för mig? i hög kvalitet.


Tags:

You've just seen the movie categories Action / Drama / Historisk / Kriminal / Romantik / Thriller titled Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela. You can bookmark this page with the URL http://filmensutveckling.blogspot.com/2016/01/vad-doljer-du-for-mig-2016-ladda-ner.html. Thank you!
Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmens Utveckling - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger