Home » » Jag, Daniel Blake (2016) Ladda Ner Film

Jag, Daniel Blake (2016) Ladda Ner Film

ladda ner hela Jag, Daniel Blake i bästa videoformat. online streaming Jag, Daniel Blake i högupplöst format. spela strömmande Jag, Daniel Blake i högsta kvalitet. fullständig film streaming Jag, Daniel Blake i högkvalitativ video. titta på strömmande Jag, Daniel Blake i hög kvalitet.


du får en fullständig beskrivning av Jag, Daniel Blake nedan:
  • Originaltitel : I, Daniel Blake
  • Film titel i ditt land : Jag, Daniel Blake
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-10-21
  • Företag av film : Why Not Productions, Wild Bunch, Les Films Du Fleuve, BFI, BBC, Sixteen Films,
  • Länder film : Belgium, France, United Kingdom,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.8
  • Youtube ID för filmen : zZ-rBLtP1Ow
  • Översättning av film : FR,EN,ES,EL,IT,PT,UK,ZH,KO,DE,PT,NO,SV,RU,NL,HU,TR,CS,DA,HE,ZH,FR,PL,BG,
  • Aktörer som film :Kate Rutter (Ann), Kema Sikazwe (China), Mick Laffey (Welfare Benefits Advisor), Bryn Jones (Police Officer), Natalie Ann Jamieson (Employment Support Allowance Assessor), Colin Coombs (Postman), Stephen Clegg (Job Centre Floor Manager), Shaun Prendergast (Carpenter), Jane Birch (Librarian), Micky McGregor (Ivan), Mark Burns (Job seeker), Mickey Hutton (Man with Dog), Rob Kirtley (Man In Food Bank (uncredited)), Dave Johns (Daniel), Harriet Ghost (Appeal Receptionist), James Hepworth (Shopper (uncredited)), Viktoria Kay (Woman of the House), Dylan McKiernan (Dylan), John Sumner (CV Manager), David Murray (Telephone Benefits Advisor), Sharon Percy (Sheila), Stephen Halliday (Furniture Dealer), Briana Shann (Daisy), Malcolm Shields (Mad Scotsman), Hayley Squires (Katie), Julie Nicholson (Madam), Dan Li (Stan Li)

5168192

Jag, Daniel Blake den korrekta film skapad av Why Not Productions, Wild Bunch, Les Films Du Fleuve, BFI, BBC, Sixteen Films, efter en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

Du är för närvarande titta : Jag, Daniel Blake från Why Not Productions, Wild Bunch, Les Films Du Fleuve, BFI, BBC, Sixteen Films, i HD-kvalitet och det verkligen behöver vara Tillstånd ligger i ditt land. sätta din favoriter omedelbart film, mot tryck hos en omkopplare! med användning av en obegränsad totalt bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du behöver, när du vill!

... titta hela filmen Jag, Daniel Blake i bästa look videoformat 720p ....




Production Sound Mixer : Ray Beckett, Casting : Kathleen Crawford, Original Music Composer : George Fenton, Digital Intermediate : Gareth Spensley, Other : Dan Crussell, Dialogue Editor : Ben Brazier, Camera Operator : Matt Fisher, Digital Intermediate : Tom Cairns, Art Department Assistant : Benjamin James Davis, Foley : Rowena Wilkinson, Electrician : Davey Morgan, Camera Intern : Ellen Pickering, Editor : Jonathan Morris, Line Producer : Eimhear McMahon, Steadicam Operator : Matt Fisher, Production Coordinator : Courtney Moore, Director of Photography : Robbie Ryan, Art Direction : Caroline Barton, Casting Associate : Caroline Stewart, Associate Producer : Philippe Logie, Screenplay : Paul Laverty, Best Boy Electric : Houben Dries, Costume Design : Jo Slater, Production Design : Linda Wilson, Assistant Editor : Alison Carter, Gaffer : Simon Magee, Mix Technician : Michael Clayton, Production Design : Fergus Clegg, Director : Ken Loach, Foley : Sue Harding, Sound Re-Recording Mixer : Andrew Caller, Script Supervisor : Heather Storr, Propmaker : Dominic Byles, Sound Effects Editor : Robert Brazier, Boom Operator : Neal Skillen, Electrician : François Tiberghien, Propmaker : John Condron, Sound Re-Recording Mixer : Adam Scrivener, Producer : Rebecca O'Brien, Sound Mixer : John Skehill, Digital Intermediate : Michelle Cort
Ja, nu du kan titta på film associerad med Jag, Daniel Blake 100% längd och förvärva den url till detta film Jag, Daniel Blake i topp videoformat.


Tags: heart attack, single mother, compassion, carpenter, social services, welfare, arrested, social security, healthcare, desperate,

You've just seen the movie categories Drama titled Jag, Daniel Blake (2016) Ladda Ner Film. You can bookmark this page with the URL http://filmensutveckling.blogspot.com/2016/07/jag-daniel-blake-2016-ladda-ner-film.html. Thank you!
Jag, Daniel Blake (2016) Ladda Ner Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmens Utveckling - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger