Home » , , , , , , » Marley och Jag (2008) Spela Film

Marley och Jag (2008) Spela Film

titta på strömmande Marley och Jag i högupplöst format. online streaming Marley och Jag i bästa look videoformat. ladda ner hela Marley och Jag i högkvalitativ video. titta hela filmen Marley och Jag i HD-video. spela strömmande Marley och Jag i bästa videoformat.


Du kan följa en omfattande beskrivning av Marley och Jag nedan:
  • Originaltitel : Marley & Me
  • Film titel i ditt land : Marley och Jag
  • År av film : 2008
  • Genrer av film : Komedi, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2008-12-25
  • Företag av film : Sunswept Entertainment, Dune Entertainment III,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.9
  • Youtube ID för filmen : KR5UBtAxseo
  • Översättning av film : RO,PT,EN,HU,FR,TR,NL,SV,RU,ZH,DA,FI,SR,CS,PL,HE,PT,JA,DE,IT,ES,EL,UK,BG,
  • Aktörer som film :Eric Conger (Newscaster), Joyce Van Patten (Mrs. Butterly), Sandy Martin (Lori), Nicole Herold (Sunbather), Lisa Varga (Still Photographer), Keith Hudson (Big Guy), Matthew J. Walters (Billy), Paul Tei (Dude), Tom Irwin (Dr. Sherman), Ann Dowd (Dr. Platt), Emmett Robin (Boy), Gaston Renaud (Metro Reporter), Haley Hudson (Debby), Bryce Robinson (Patrick (Age 7)), Ben Hyland (Conor (Age 5)), Lucy Merriam (Colleen (Age 5)), Megan Grace (Secretary), Michael Baskin (Party Guy Michael), Jennifer Aniston (Jennifer Grogan), Ana Ayora (Viviana), Eric Dane (Sebastian Tunney), Alec Mapa (Jorge), Haley Higgins (Shannon), Finley Jacobsen (Conor (Age 8)), Angelina Assereto (Waitress), Nathan Gamble (Patrick (Age 10)), Stephen Lee Davis (Neighbor Steve), Zabryna Guevara (OB-GYN Nurse), Clarke Peters (Editor), Sarah O'Kelly (Neighbor Mom (Nurse)), Owen Wilson (John Grogan), Haley Bennett (Lisa), Dylan Henry (Patrick (Age 3)), Kathleen Turner (Ms. Kornblut), Bradley Frishman (Patrick (Age 20 Months)), Alan Arkin (Arnie Klein)

0822832

Marley och Jag är det mest effektiva film tillhandahålls av Sunswept Entertainment, Dune Entertainment III, med hjälp av en beskrivning av filmen är "Det nygifta paret John och Jennifer Grogan går i tankarna att skaffa barn men bestämmer sig för att först skaffa en hund. De fastnar för en söt golden retriever-valp som de döper till Marley. Marley visar sig vara ett riktigt yrväder och han vänder till en början helt upp och ned på deras tillvaro. Allt eftersom tiden går blir han dock en älskad del av familjen och den fasta punkten i John och Jennifers tillvaro när de tacklar livets upp- och nedgångar.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

kan det vara först berättas om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i h idé eller inte. Efter att ha sett det jag stjäl till staten där jag verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de individer som har passion för genre Komedi, Familj, . Har möjlighet att titta på den gratis helt enkelt genom att klick lämna och registrera, kan titta flera senaste filmtitlar som en gåva.

... fullständig film streaming Marley och Jag i högsta kvalitet 720p ....




Cableman : Michael Pisano, Unit Production Manager : Dana Robin, Art Department Coordinator : Cedar Valentine, Production Design : Stuart Wurtzel, Music Editor : Thomas S. Drescher, Construction Coordinator : Ron Petagna, Supervising Sound Editor : Nicholas Renbeck, Still Photographer : Barry Wetcher, Best Boy Electric : Jack H. Rose, Executive Producer : Arnon Milchan, Costume Supervisor : Patricia McLaughlin, Set Costumer : Sue Salzano, Additional Editing : David Rogow, Sound Mixer : Joe Foglia, Makeup Artist : Angela Levin, Sound Re-Recording Mixer : Tom Fleischman, Assistant Art Director : John Pollard , Sound Effects Editor : Wyatt Sprague, Visual Effects Supervisor : Ray McIntyre Jr., Hairstylist : Kelsie Gigandet, Camera Operator : Bob Gorelick, Casting : Gayle Keller, Editor : Mark Livolsi, Makeup Department Head : Felice Diamond, Gaffer : Jeff Murrell, Video Assist Operator : Ray Rifice, Transportation Co-Captain : Thomas McGoldrick, Assistant Art Director : Mario Ventenilla, Picture Car Coordinator : Cyril O'Neil, Loader : April Ruane Crowley, Special Effects Coordinator : J.C. Brotherhood, Assistant Editor : William Kruzykowski, Screenplay : Scott Frank, Producer : Gil Netter, Producer : Karen Rosenfelt, Casting : Margery Simkin, Key Hair Stylist : Caridad 'Cuqui' Collazo, Music Supervisor : Julia Michels, Set Decoration : Hilton Rosemarin, Art Direction : W. Steven Graham, Transportation Captain : Edward O'Donnell, Stunt Coordinator : Blaise Corrigan, Camera Operator : Thomas Lappin, Production Coordinator : Ellen Gannon, Costume Design : Cindy Evans, Hairstylist : Chris McMillan, II, Director : David Frankel, Casting : Lori Wyman, Screenplay : Don Roos, Director of Photography : Florian Ballhaus, Casting Associate : Justine Hempe, Unit Production Manager : Joseph M. Caracciolo Jr., Visual Effects Producer : Victor DiMichina, Stunt Coordinator : G.A. Aguilar, Boom Operator : Kevin Santy, Craft Service : Marc H. Katz, Production Accountant : Lori Scowley, Stunt Coordinator : John Cenatiempo, Music : Theodore Shapiro, Rigging Gaffer : Dennis J. Lootens, Book : John Grogan, Script Supervisor : Sheila Waldron, Makeup Artist : Tina Earnshaw, Casting Associate : Danielle Colli, Location Manager : Sam Tedesco, Steadicam Operator : Bob Gorelick, 24 Frame Playback : Todd Aron Marks, Hairstylist : Geraldine Jones, Property Master : Philip Schneider, Editorial Production Assistant : Gina Sansom, Unit Publicist : Linda Colangelo McGhan, Executive Producer : Joseph M. Caracciolo Jr., Best Boy Electric : Steve Reinhardt, Supervising Sound Editor : Paul Urmson, Set Costumer : Brooke Fein
självklart, nu du kan titta på film associerad med Marley och Jag helt längd och erhålla den url till detta film Marley och Jag i hd-format.


Tags: journalist, based on novel, puppy, dog, duringcreditsstinger, columnist, animal lead,

You've just seen the movie categories Drama / Krig / Science Fiction / Skrck / Thriller / ventyr / Vstern titled Marley och Jag (2008) Spela Film. You can bookmark this page with the URL http://filmensutveckling.blogspot.com/2017/05/marley-och-jag-2008-spela-film.html. Thank you!
Marley och Jag (2008) Spela Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmens Utveckling - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger