Home » , » Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (2004) Spela Strömmande

Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (2004) Spela Strömmande

titta på strömmande Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i bästa videoformat. ladda ner film Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i HD-video. titta hela filmen Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i högupplöst format. online streaming Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i högsta kvalitet. fullständig strömning Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i bästa kvalitet.


du kan förstå en komplett beskrivning av Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta nedan:
  • Originaltitel : The Notebook
  • Film titel i ditt land : Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta
  • År av film : 2004
  • Genrer av film : Romantik, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2004-06-25
  • Företag av film : New Line Cinema,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 123 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.6
  • Youtube ID för filmen : FC6biTjEyZw
  • Översättning av film : DE,IT,HU,NL,FR,RU,ZH,DA,EL,HE,KO,FI,PT,AR,RO,EN,CS,ES,PT,TR,SV,CA,UK,PL,BG,FR,ZH,
  • Maska av film :Nancy De Mayo (Mary Allen), Kevin Connolly (Fin), Matthew Barry (Dr. Barnwell), Todd Lewis (Reporter), Bruce Williamson (Carnival Patron (uncredited)), Obba Babatundé (Band Leader), David Thornton (John Hamilton), Jonathan Parks Jordan (Seabrook Boy), Peter Rosenfeld (Professor), Mark Garner (Lon's Employee), Chuck Pacheco (Bus Driver), Rebecca Koon (Aunt Georgia), Paul Johansson (Allie's Mom's Ex Boyfriend (uncredited)), Cullen Moss (Bodee), Rachel McAdams (Allie Hamilton), Mark Johnson (Photographer), Heather Wahlquist (Sara Tuffington), David Abrams (Recruit (uncredited)), Sam Shepard (Frank Calhoun), Gena Rowlands (Allie Calhoun), Scott Ritenour (Lon's Employee), Ryan Gosling (Noah Calhoun), Robert Fraisse (Buyer #1), James Marsden (Lon Hammond Jr.), Joan Allen (Anne Hamilton), Deborah Hobart (Aunt Kitty), Elizabeth Bond (Lon's Secretary), Jamie Anne Allman (Martha Shaw), Ed Grady (Harry), Milton Buras (Lon's Employee), Taylor Engel (Guy in Movie Theatre (uncredited)), Barbara Weetman (Buyer #2), James Middleton (Aaron), Starletta DuPois (Nurse Esther), Jennifer Echols (Nurse Selma), James Garner (Duke), Bob Forrest (Man Having Dinner in Retirement Home (uncredited)), Traci Dinwiddie (Veronica), Sylvia Jefferies (Rosemary)

0332280

Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta är en film producerad av New Line Cinema, som har en beskrivning av filmen är ""Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta" är berättelsen om de unga älskande Noah Calhoun och Allie Hamilton. Tillsammans får de uppleva en passionerad sommar innan de skiljs åt på grund av klasskillnad och Andra världskriget. Efter år på skiljda håll återförenas de oväntat. Historien om parets starka kärlek och om de hinder som står i vägen för den berättas decennier senare för en kvinna på ett sjukhem, en kvinna som tas om hand av en man som regelbundet kommer på besök och under dessa visiter läser högt för kvinnan ur en mystisk dagbok. Filmen är en berättelse om förlorade möjligheter, om att bli vuxen och om kärlekens magiska kraft.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

Du är för närvarande titta : Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta från New Line Cinema, i högsta kvalitet och även att är vanligtvis Tillstånd i din land. köpa din favoriter omedelbart film, mot tryck av en mus! som inkluderar en obegränsad storleken på bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du vill, för dig!

... fullständig film streaming Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i bästa look videoformat 720p ....




Boom Operator : Anthony Cargioli, Dialogue Editor : Elizabeth Kenton, Original Music Composer : Aaron Zigman, Music Editor : Philip Tallman, Editor : Alan Heim, Sound Re-Recording Mixer : Brad Sherman, Screenplay : Jeremy Leven, Still Photographer : Melissa Moseley, Sound Effects Editor : Jason King, Producer : Mark Johnson, Unit Publicist : Peter J. Silbermann, Sound Re-Recording Mixer : Jon Taylor, Thanks : Paul Johansson, Set Decoration : Chuck Potter, Script Supervisor : Melinda Taksen, Casting : Nancy Green-Keyes, Art Direction : Scott Ritenour, Producer : Lynn Harris, Art Department Coordinator : Kristen Donaldson, Costume Supervisor : Lori Ayala-Read, Executive In Charge Of Production : Erik Holmberg, Costume Design : Karyn Wagner, Dialogue Editor : Thomas O'Neil Younkman, Unit Production Manager : Avram Butch Kaplan, Novel : Nicholas Sparks, Dialogue Editor : Lauren Stephens, Thanks : Bob Forrest, Casting Associate : Lisa Hamil, Special Effects Coordinator : Bob Shelley, Production Design : Sarah Knowles, Screenplay : Jan Sardi, Sound Effects Editor : Rickley W. Dumm, Executive Producer : Avram Butch Kaplan, Sound Effects Editor : Claude Letessier, ADR & Dubbing : Barbara Harris, Makeup Department Head : Linda Grimes, Supervising Sound Editor : Paul Timothy Carden, Director : Nick Cassavetes, Casting : Matthew Barry, Stunts : George P. Wilbur, Supervising Sound Editor : Kelly Cabral, Stunt Coordinator : Cal Johnson, Hair Department Head : Milton Buras, Executive Producer : Toby Emmerich, Director of Photography : Robert Fraisse
Ja, nu du kan se film förbunden med Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta 100% längd och förvärva den url till detta video Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i högkvalitativ video.


Tags: poem, river, sadness, fight, love of one's life, dementia, class, secret love, tears, candle, mailbox,

You've just seen the movie categories Drama / Romantik titled Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (2004) Spela Strömmande. You can bookmark this page with the URL https://filmensutveckling.blogspot.com/2016/10/dagboken-jag-sokte-dig-och-fann-mitt.html. Thank you!
Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (2004) Spela Strömmande 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmens Utveckling - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger